icon-arrow icon-check icon-mail icon-phone icon-facebook icon-linkedin icon-youtube icon-twitter icon-cheveron icon-download icon-instagram play close icon-arrow-uturn icon-calendar icon-clock icon-search icon-chevron-process icon-skills icon-knowledge icon-kite icon-education icon-languages icon-tools icon-experience
Werken bij Datadolphins
Nieuws 06/09/2021

Nieuwe stagiair Hamid: "Met mijn creativiteit wil ik DataDolphins verder laten groeien"

Hamid Kennismaking

We hebben een nieuwe stagiair bij DataDolphins: Hamid Rida. Met zijn expertise op het gebied van digital marketing gaat hij ons helpen onze groei voort te zetten. Hij stelt zich aan ons voor!

Kun je jezelf kort voorstellen?

​​​​​​"Mijn naam is Hamid Rida, 23 jaar oud en woon in Almere. Momenteel zit ik in mijn laatste jaar van de studie commerciële economie met de afstudeerrichting digital marketing. In het laatste jaar van mijn studie is het de bedoeling om een strategisch vraagstuk te behandelen in de vorm van een scriptie. Tijdens mijn zoektocht naar een opdracht voor mijn scriptie is de aandacht gevallen op DataDolphins. Naast mijn studie houd ik ervan om te reizen, dit probeer ik dan ook zoveel mogelijk te doen. Naast het reizen ben ik sinds kleins af aan een voetbalfanaat. Dit is dan ook direct mijn grootste hobby."

Waarom heb je passie voor jouw vak?

"Binnen commerciële economie heb ik gekozen voor de afstudeerrichting digital marketing. De reden voor deze keuze is de ontwikkeling op het online gebied. Traditionele marketing is tegenwoordig minder relevant dan de marketing die online te vinden is. Ik hou ervan om creatief te zijn, oplossingsgericht te denken en op deze manieren mensen te verleiden tot een keuze."

Waarom heb je gekozen voor DataDolphins?

"​​​​​​Vanaf het begin heb ik al een goed gevoel bij DataDolphins. De doelstellingen die DataDolphins heeft en de richting waar DataDolphins naartoe wilt, trok mij erg aan. Hierdoor was mijn keuze simpel. Ik wil DataDolphins ondersteunen en mijn steentje bijdragen bij de groei die zij willen bereiken."

Vertel iets verrassends over jezelf of wat is jouw motto?  

"‘Elk nadeel heeft z’n voordeel’. Vanuit elke tegenslag moet je positief vooruit blijven kijken. Nadelen zullen positieve mogelijkheden met zich mee kunnen brengen, waaruit voordeel te behalen valt!"

Waar kijk je het meeste naar uit?

​​​​​​"Ik kijk er naar uit om DataDolphins te helpen met groeien. Ik hoop dat mijn hulp hier een goede boost aan kan geven."

Overzicht nieuws

DataDolphins helpt organisaties betere datagedreven beslissingen te nemen. Benieuwd wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem contact op!